Mini koszyk

Close

Brak produktów w koszyku.

Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk „Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając „Przejdź do kasy". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

To już wszystko! Możesz cieszyć się oszczędzonymi pieniędzmi i wymarzonym produktem!

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące zamówienia.

Kiedy moje zamówienie będzie realizowane?

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?

Numer zamówienia w formacie powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

W jaki sposób mogę się skontaktować z obsługą klienta Misin?

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio przez nasz formularz kontaktowy. Przed kontaktem polecamy sprawdzić nasze Centrum pomocy. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin z wyjątkiem weekendów i świąt.

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

Za zamówienie możesz opłacić:

– bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem Cinkciarz.pl,

– szybką płatnością mobilną BLIK,

– szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

– tradycyjnym przelewem na nasz rachunek bankowy, podając w tytule numer zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Jeśli płacisz klasycznym przelewem bankowym to potwierdzenie płatności otrzymasz dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy z naszym banku.

Jaka jest cena wysyłki?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów przy każdym zakupie standardowa dostawa jest zawsze DARMOWA niezależnie od wartości zamówienia.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.

Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.

Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić na stronie https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Czy jest możliwość wysyłki za pobraniem?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera w około 15 dni roboczych od momentu wysłania paczki. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Dlaczego status mojej przesyłki od dłuższego czasu się nie zmienia?

Numery przesyłek zagranicznych są aktualizowane z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni to prosimy o kontakt.

Minęło już 15 dni od nadania przesyłki a ja wciąż jej nie mam, dlaczego?

Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez naszych partnerów spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy własnego centrum logistycznego.

Czy wszystkie zamówione produkty będą wysłane w jednej paczce?

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Jak złożyć reklamacje wadliwego produktu?

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację przez nasz formularz kontaktowy wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady.

Zamawiałem kilka produktów a otrzymałem tylko jeden.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego produktu?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami przez formularz.

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Nasi konsultanci są gotowi aby odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Obsługa klienta Misin

Inne formy kontaktu:

Adres e-mail: Email: [email protected]
Telefon: 78 95 97 469

Nasi konsultanci niemal natychmiast obsługują zgłoszenia od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 10.00 – 14.00.

Back to Top